Избрани Новини
Подлог и сказуемо „уравнение” с две известни за учениците в Разлог
30-01-2014, 10:59
Снимка:община Разлог
Автор:BlagoevgradUtre.bg
Още по Темата:Разлог и благоевградският квартал „Струмско” грабнаха среброто в Перник
Над 150 кукери от Разлог взеха участие в пернишката „Сурва 2014”
Продукти на биологично и биодинамично земеделие набират инерция в Разлог
Бабино хоро в Разлог начело с кмета Герчев
Разлог „порастна” със 184 бебета за една година
Изследване предсказва на кои деца ще им е трудно с ученето
Ученето на финландски език подобрява качеството на живот
Международен проект предлага авангардно и иновативно учене, чрез литература
СОУ „Братя Петър и Иван Каназиреви” работи по Национална програма „С грижа за всеки ученик” на Министерството на образоването и науката
В рамките на дейностите по проекта в училището се проведе открит урок по български език и литература.
Ученици от 5б клас участваха в открития урок на тема „Подлог и сказуемо в простото изречение”. Пред своите родители, директора на гимназията и учителите от МО по български език и литература те показаха знанията си по граматика и демонстрираха чрез различни игри уменията си за откриване на главните части, за съставяне на прости изречения по зададени синтактични модели, провериха уменията си да членуват правилно чрез мултимедийна презентация и забавни състезателни игри.
Общо четирима са ученици, които имат възможност да повишат резултатите си по предмета, като посещават допълнителни часове, провеждани всеки понеделник и четвъртък от преподавателя г-жа Джолева, информират от пресцентъра. Дейностите по проекта стартираха през месец октомври, 2013г. и ще продължат до края на учебната година.
Учениците, които редовно посещават допълнителните часове, споделят, че са доволни от допълнителните занимания и харесват модерно оборудвания кабинет, в който се провеждат часовете, радват се. От своя страна родителите не скриха задоволството си от постоянството на децата си.
Националната програма „С грижа за всеки ученик“ е насочена към повишаване качеството на образователния процес чрез диференцирана грижа към личностното развитие на деца и учениците според индивидуалните им образователните импотребности.
Всеки ученик придобива знания, умения и компетентности с различна скорост и поразличен начин в зависимост от индивидуалните му възможности и интереси. Допълнителното обучение се организира в групи от 4 до 8 ученици, като при наличие на 9 ученици се сформират две групи.
Топ Новини