Кои са най-добрите билки за спокоен сън?

Около 30% от хората не получават достатъчно сън всяка вечер

Уморихте се да бъдете уморени? Присъедини се към клуба на неспящите! Според доклад на Центъра за контрол и превенция на заболяванията, около 30 процента от хората не получават достатъчно сън всяка вечер, което ги прави.

Но ето и добрата новина - има много евтини, естествени решения за сън, които вероятно вече са в кухненските ви шкафове. Да, говорим за чаша един от най-добрите чайове за сън, според foodpanda. За да изберете най-добрата напитка, която да ви помогне да заспите, трябва да търсите съставки като лавандула (за която е доказано, че насърчава дълбокия сън), валериана (за която е известно, че е особено ефективна срещу безсъние), лимонов балсам (който също може да помогне за намаляване на стреса и безпокойството), пасифлора (която засилва релаксацията), мента (която облекчава лошото храносмилане) и изпитаната лайка, която може да помогне с почти всичко по-горе.
Тези чайове не само ще ви помогнат да заспите, но и ще ви помогнат за релаксацията на тялото. Дали ще си купите, поръчате онлайн или ще си направите у дома чай, е въпрос на избор, стига да бъде подходящ.
• Лайка и мента - Лайката предизвиква дрямка, но ментата, за която е доказано, че намалява тревожността и подобрява съня, предоставя истинска помощ.

• Лавандулата е флорална билка, която често се използва в масажни масла, за да предизвика релаксация. Изследванията също така показват, че миризмата на лавандула преди лягане помага на хората - особено на жените - да спят по-добре и да се чувстват по-отпочинали на следващия ден.

• Маточина - Има цитрусов и билков вкус, който е приятен и не мирише твърде лимонено. Докато цитрусите често се считат за енергизиращ аромат, маточината действително работи за намаляване на безпокойството поради своите анксиолитични или антитревожни свойства.

• Пасифлора - Известно е, че пасифлората има успокояващи ефекти върху ума и че сънят се подобрява значително.



Снимка на Деня

Щрихи от Плевен