Избрани Новини
MyFin работи съвместно със студенти от Американския университет
В рамките на два дни студентите от Американския университет тестваха на практика способностите си в областта на интегрираните маркетингови комуникации. 48 от тях, разпределени в 12 отбора, получиха възможността да се свържат с професионалисти от най-високо ниво, да се заемат с бизнес казус от реалния живот и да покажат способността си да работят в екип. Всеки отбор работи с маркетинг ментор – професионалист в различна водеща на пазара компания.
Но не само практическото обучение е необходимо, за да може един студент да се превърне в истински професионалист. Необходимо е да бъде в крак със случващото се в сферата, в която иска да оперира – както у нас, така и в чужбина.
Следвайки световната тенденция за увеличаване на използването на смартфони навсякъде и за всичко, включително дигитални плащания, екипът на българския стартъп MyFin създаде дигитален портфейл, който позволява да се извършват плащания бързо и безопасно онлайн, във всеки физически магазин, както и да се изпращат и получават средства. Именно, за да отговори на тази особено засилена от Ковид-19 насам тенденция, четири от отборите работиха по казус, свързан с MyFin. Те имаха за задача да разработят стратегия за интегрирани маркетингови комуникации за бранда за българския пазар. Главните цели, които трябваше да постигнат, са повишаване на информираността за компанията, привличане на нови потребители и създаване на слоган за MyFin. „Обмяната на знания, идеи и ноу-хау с менторите, както и потапянето в тази нова сфера, ни помагат да изградим качества, необходими да се развиваме като професионалисти”, коментират студенти, участвали в двудневното предизвикателство.
Освен всички награди, които получиха в рамките на събитието, организирано от Бизнес клуба на АУБГ, MyFin подготви за всеки един от отбора на първо място Премиум акаунт за 1 година на стойност 240 лв. Това е първата от редица инициативи на българския стартъп заедно с Американския университет.
Топ Новини