Избрани Новини
Теснолинейката Септември-Добринище е с нова визия
28-06-2021, 12:23
Снимка:БДЖ
Автор:blagoevgrad.utre.bg
Още по Темата:Родопската теснолинейка е вече с бюфет-вагон
Пътуване с парен локомотив отбелязва годишнина на теснолинейката
Това е първият подобен голям рекламен проект на БДЖ
Влакът по теснолинейката ще пътува с изцяло нова визия от днес, 28-ми юни. Това е възможно след месеци съвместна работа между БДЖ и един от големите производители на бира в световен мащаб, които ще брандират теснопътното влакче с визията на една от най-популярните бири в България.
Това е първият подобен голям рекламен проект на БДЖ, като такава практика вече има в много други видове обществен транспорт. Проектите за отдаване на площи с рекламна цел са включени отдавна в маркетинговата стратегия на дружеството, а резултатът от положените усилия за преодоляване на купища административни пречки е реализирането на първия проект от такъв мащаб.
Отдаването на площи за реклама е възможност за реализиране на допълнителни доходи за дружеството, които да бъдат инвестирани в процесите за подобряване на железопътната услуга.
От производителите на пивото обещават много изненади за пътуващите и организирането на специални игри и промоции за клиентите на БДЖ. Освен брандирането на влака, представителите на известната българска бира ще облагородят районите около жп гари и спирки по маршрута на теснолинейката, като ще изградят кътове за отдих с дървени маси и пейки и маршрутни туристически табели.
Топ Новини