Избрани Новини

Рекламата за България от Световната купа по ски е по цял свят

Ефектът от стартовете тепърва ще носи дивиденти за България

Стартовете за Световната купа в Банско вече са в историята, но ефектът от тях тепърва ще носи дивиденти за България.
Над 40 държави по цялото земно кълбо показаха 3-дневните състезания на най-добрите скиорки от Бъндеришка поляна. Всички медии надлъж и шир, дори в страни, които не развиват зимни спортове, отразиха двойната победа на американската суперзвезда Микаела Шифрин и тройния италиански подиум на Елена Куртони, Марта Басино и Федерика Бриньоне. До края на сезона по една или друга причина повече от 1 млрд. души ще прочетат за Банско, а това е световен рекламен продукт, за който държавата отпусна точно 1,2 млн. лв.
Снимките на Микаела Шифрин от Банско в Инстаграм бяха харесани близо 500 000 пъти. Тези на Петра Влъхова (Слвк) събраха над 250 000 лайка, на Илка Щухец (Слвн) и Тина Вайратер (Лихт) – още горе-долу толкова. В профила на ФИС, в който всяка фотография по принцип е с по 30 000 харесвания, също имаше еуфория.
Снимките на състезатели, гости и отразяващи медии генерираха в социалните мрежи 400 млн. разглеждания, лайкове, коментари, отбелязвания. За да постигне такъв резултат, фирма като „Кока-Кола“ плаща за лица и подпомагане около 50 млн. долара. Така срещу малко повече от един милион лева, които даде за организирането на тези стартове, държавата спечели реклама за около 80 млн.



Топ Новини

Снимка на Деня

Таен агент? Настимир Ананиев, скрит зад фикус, подслушва Бойко Борисов