Избрани Новини

С телевизия и Facebook си избираме партия

Българите вярват най-вече на телевизията и социалните мрежи при избора си за кого да гласуват

Телевизията и социалните мрежи ще се ползват с най-голямо доверие от гражданите в предстоящата предизборна кампания, смята Орлин Спасов от фондацията "Медийна демокрация".

Според проучването в България най-високо е доверието към телевизията - 68%, срещу 29%, които се усъмняват в телевестите, съобщи Дарик.

Изследванията сочат, че в Интернет ще се разгърне сериозна предизборна борба, почти толкова важна, колкото и в телевизията. Това именно ще бъде и новият момент в предстоящата предизборна кампания.

Когато става въпрос за Интернет като цяло, доверието е 42%, но по отношение на социалните мрежи, блоговете и сайтовете за споделяне, то нараства до 61 на сто. В ЕС доверието към социалните медии е 50%, а това поставя страната ни на едно от най-високите места.

На второ място според данните е радиото, с голяма разлика спрямо телевизията - 51% доверие, срещу 34% недоверие. На трето място се подрежда пресата - 43% имат доверие в нея и 46% нямат. Единствено тук недоверието надхвърля доверието, което ще бъде важно по време на кампанията, отбеляза Орлин Спасов.



Топ Новини

Снимка на Деня

Таен агент? Настимир Ананиев, скрит зад фикус, подслушва Бойко Борисов